SMP naudojimo ugdyme metodika

Interneto svetainė: smpmetodika.ugdome.lt

SMP naudojimo ugdyme metodika parengta siekiant paskatinti mokytojus kuo efektyviau išnaudoti IKT teikiamas galimybes ugdyme.

Tikimės, kad metodika paskatins (motyvuos, sudarys sąlygas) kuo daugiau mokytojų naudoti ne tik projekto „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“ metu sukurtas SMP lietuvių kalbai ir literatūrai, Lietuvos istorijai, Lietuvos geografijai, doriniam ugdymui, tautinių mažumų gimtosioms kalboms, matematikai, organinei chemijai, meniniam ugdymui ir technologijoms, bet ir plačiau pažvelgti į IKT panaudojimą įvairių dalykų pamokose.

Metodikos tikslas yra ir savotiškos pasaulėžiūros, kitokio mąstymo būdo formavimas. Jos bendroji koncepcija pagrįsta tinklaveikos mąstymu.

Pirmiausia ši metodika yra skirta kūrybiškiems, iššūkių ir nuolatinio mokymosi nebijantiems žingeidiems mokytojams, dirbantiems bendrojo lavinimo ugdymo sistemoje. Ji pravers visur, kur tik tarpdalykinėje erdvėje atsiranda sąsajų tarp ugdymo ir IKT. Tikimės, kad ši metodika padės pagerinti SMP naudojimą ugdymo procese ir, platesne prasme, ugdymo ir IKT sąveiką.

Metodiką sudaro 3 pagrindinės dalys.

Teorinė dalis

Kiekviename teorinės dalies skyriuje yra filmuotas motyvuojantis įvadas.

1. XXI amžiaus iššūkiai ugdymui.

2. Skaitmeninio turinio naudojimo ugdyme samprata, nauda ir įtaka mokinių motyvacijai.

3. Mišrus mokymasis (angl. blended learning).

4. Skaitmeninių mokymo priemonių pritaikomumas įvairioms pedagoginėms situacijoms.

5. Skaitmeninių mokymo priemonių skaidymas moduliais ir daugkartinis panaudojamumas (angl. reusability).

6. Tikslingas vertinimo, įsivertinimo, pagalbos ir skatinimo įrankių naudojimas.

SMP aprašai

Projekto metu „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“ sukurtų skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme aprašai su animuotais pristatymais.

Pamokų pavyzdžiai

Net 40 įvairių tipų pamokų gerosios praktikos pavyzdžių.